woensdag 29 mei 2013

Beauty : Lush

Steeds zie ik op beautyblogs leuke reviews over 'Lush'.
Omdat het niet heel goedkoop is loop ik de winkel meestal voorbij, maar door de blogs werd ik toch wel erg nieuwsgierig!

Vandaag heb ik dus toch mijn eerste Lush aankoop gedaan.
Een 'Bubble Bar slice', deze kun je ook onder de douche gebruiken door er een stukje van af te breken en dan in een washandje te doen. De bruisballen zijn echt gemaakt om uit een te vallen dus alleen handig voor in bad.

De producten zien er erg aantrekkelijk uit. Ook hebben ze mooie  samengestelde cadeauboxen met een aantal lekkere producten. Leuk om iemand blij mee te maken!

Lush gelooft
"In het maken van effectieve producten van verse* biologische* groentes en fruit, de beste essentiële oliën en veilige synthetische ingrediënten.
We geloven in het kopen van ingrediënten van bedrijven die niet op dieren testen en in het testen van onze producten op mensen."
Onderstaande website is een webshop van Lush.


http://www.lush.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten